2011. március 14., hétfő

Véletlen

Véletlen

Minden nap ugyanúgy telik mint a másik, semmi érdekes nem történik.
Üldögélek a terembe, mindig megröhögtetnek az osztálytársaim és sokat tanulok.
DE volt valami új dolog is.
Két – három hete jött hozzánk egy új fiú aki hamar beilleszkedett hozzánk.
Olyan tipikus nagyon menő helyes szépfiú volt, akiről azt gondoltam volna, hogy csak bulizik meg csajozik.
Aztán egyik nap majdem minden órán hozzászólt, és akkor jöttem rá hogy nagyon okos, és nem csak jól néz ki.
Később már azt is észrevettem hogy szemüveges, és eszméletlen jól nézett ki benne.
Olyan aranyos ölelnivaló volt, de ez számomra csak álom volt, mert még köszönni se szokott nekem.
Néha észreveszi hogy létezem, és kérdez valamit, de kb annyi.
Egyik nap észreveszem, hogy órán figyel engem, és néha néha elfordulok és zavarba jövök tőle, de én is figyelem őt tovább.
Földrajz óra jött, és a tanárnő mondta, hogy lesz hétvégén természetjáró túra, és kérdezte hogy ki szeretne jönni:
Mondott pár nevet és meghalottam az új osztálytársam nevét és hirtelen megremegtem.
Ő is megy? Gondoltam magamba. Akkor itt az esély hogy jobban megismerjem.
Félénken felnyújtottam a kezem miután mondta a tanárnő a nevét, hogy én is szeretnék jönni a túrára.
A fiú biztos észrevette, hogy azután emeltem fel a kezem, hogy az ő nevét mondta.
Meg se mertem moccanni, de mégis boldog voltam, hogy közelebb kerülhetek egy kicsit hozzá és megismerhetem.
Egész nap idegeskedtem, és gondolkodtam, hogy történhet e valami hétvégén.
Alig bírtam elaludni, de aztán nagy nehezen sikerült.

***

Másnap kicsit kómásan kelek, de sietek, nehogy elkéssek, és lemaraggyak a vonatról.
Találkozok két osztálytársammal, akikkel elmegyek a boltba, mielőtt megjönne a tanárnő.
Amire visszaérünk a tanárnő pár diák és a helyes fiú jön velünk szembe én meg hirtelen megdermedtem.
Köszönt nekem a tanárnő, bemutatott mindenkit, és futottunk a jegypénztárhoz hogy megvegyük a vonatjegyet.
Rohantunk a vonathoz nehogy lekéssük, feszáltunk, és leültem egy távoli helyre a fiútól, mert közelebbi nem volt.
Halgatom a hangját, nézem őt, és csak elmélkedek, milyen jó lehetne őt megölelni.
Hirtelen hozzámszól és megkérdezi:
Van barátnőd? Én meg mondtam hogy nem...
Aztán kicsit elfordultam és néztem kifelé az ablakon.
A fiú mögötti székről a lány felállt és leszállt, én meg egyből kihasználzam az alkalmat, odaültem mögé, feltámaszkodtam, és felülről néztem őt.
Észrevett engem, és elkezdett beszélgetni velem.
Hirtelen felnyúlt, megsímogatta a kezem, és azt mondta:
-Óh Anti...Én meg majdnem szívinfarktust kaptam, de el nem tudnám mondani mennyire örültem neki.
Odaértünk a túra kiindulópontájoz, és a tanárnő két csoportra osztott mindenkit.
Én a helyes fiú csoportjába kerültem, és nagyon örültem neki.
Ott áldogált melletem, és hirtelen megszólított:
-Nem jönnél el velem a Wcre? Én meg O_O
-De, mondtam kicsit zavartan.
Zavartan sétáltam mellette, de ránézni nem nagyon mertem.
Visszamentünk a többiekhez és elindultunk.
Beszélgettem az osztálytársaimmal, sokat röhögtem velük, és a fiú egyre előrébb és előrébb volt, annyira hogy már szinte alig láttam.
Egyre mentünk fel a hegyre, és a végén már teljesen eltünt tőlünk.
Nagyon elszomorodtam, és a hegy tetején leültem egy kicsit pihenni, amikor hirtelen valami megbökött hátulról.
Egy nagyon aranyos nagy kutya volt, aki odajött hozzám, és el akarta venni a szendvicsemet x3.
Összeszedtük magunkat, és indultunk tovább.
Nagyon jól éreztem magam mindenkivel, jól elszáguldoztam a lejtőkön, felértünk egy nagyon magas kilátóba, ahonnan gyönyörűszép kilátás nyílott a városra.
Elakadt a lélekzetem a látványtól, és elmerültem benne.
De aztán mennük kellet, hogy beérjük a többieket.
A lábam már nagyon fájt, de a lelkesedésem nem lankadt, hanem igazán aktív volt, mint még soha.
Aztán a tanárnő felhívta a fiúkat, hogy hol vannak, és mondták hogy eltévedtek, és hogy rossz irányba mentek.
Leértünk a célba, de a fiú még sehol se volt.
Mentünk az állomásra, és a két osztálytársam hazament, én meg megvártam a fiút a többiekkel.
Amíg nem jött a másik vonat, lementünk a dunapartra, és köveket dobáltunk.
Aztán anyira elment az idő, hogy rohannunk kellet a vonathoz.
Vonaton űlve, szinte majdnem velem szembe ült, és a tanárnővel beszélgetett.
Nem tudtam máshova nézni, mint a gyönyörű éjkék szemét a napszemüveg alatt.
Zavartan mozgolódtam, és fájlaltam a lábamat.
Beszélgetett velem is egy kicsit, visszaértünk az állomásba, és mindenki ment haza.
Hétvégén pihentettem a lábam, és azon a kézsímogatáson járt az eszem.
Vajon akar tőlem valamit? Vagy csak szórakozik velem?
Eljött a hétfő, és egész héten nem történt semmi érdekes, azon kívül hogy megint folyamatosan figyelt engem, és én is őt.
Az a gyönyörű szép kék szeme teljesen megigézett, amitől néha már dühöngök magamba, hogy mért nem teperem már le őt.
Egyik nap üldögéltem magamba, és még bent kellett maradnom, mert rengeteg bepótólni valóm volt, és itt volt a hétvége.
Mindenki elment, de az a fiú itt maradt még, és csak ült, közbe nézelődött.
Elmerültem a tanulásba, és hirtelen valami eltakarta a fényt.
A fiú állt fölöttem, és nézett rám gyönyörű szemeivel.
-Öhhhm mit akarsz mondani?
-Lenne kedved eljönni velem bulizni este?
-Miiimmimiiiii?O_O mért pont velem akarsz bulizni menni? Én sose járok bulizni, mert nem nagyon szeretem...Bár most tehetek kivételt, mert úgy sincs semmi dolgom hétvégén.
-Ok, akkor találkozunk itt este 8 kor oké?
-Oké.
Nagyon meglepődtem- és egész úton hazafelé azon elmélkedtem, mért pont engem hívott bulizni.
Indulnom kellett, felöltöztem olyan menőn vagy min,és indultam ahova megbeszéltük a talit.
Odaértem, ő már ott várt engem, és senki nem volt a közelbe.
-Nagyon jól nézel ki.
-Köszi, kicsit elvörösödtem és elfordultam.
-Na mehetünk?
-Igen, de hova fogunk menni?
-Egy olyan helyre ahova kevesen járnak ilyenkor.
Kicsit meglepődtem, felszálltunk a villamosra, és elindultunk.
Olyan iszonyatosan jól nézett ki abba a feszülős fehér polóba, hogy majdnem elolvadtam.
Észrevette hogy nézem őt, elvörösödtem és elfordultam.
Elmosolyodott és nézett ki az ablakon.
Odaértünk, és egy sötét utcán sétáltunk végig.
Az utcán nem volt senki, aztán hirtelen megállt és rám nézett.
-Ide jöttünk.
Ledöbbentem O_O
-Ezezz...ez egy meleg szorakozó hely?O_O Mit keresünk mi itt?
-Gondoltam eljöhetnénk ide mert itt nincsenek sokan és jó hely.
-Miből gondoltad hogy én meleg vagyok?
-Láttam rajtad, én meg...O_O-,-
-Kösz...
-Nem sértésként mondtam. Mennyünk be és megtudod mien jó hely.
Nem voltak sokan, kellemes táncikálós zene ment, én meg oda sétáltam a pulthoz, és leültem.
-Mi a baj?
-Nem tudok táncolni>.> Sose voltam még ilyen helyen és nem is nagyon szoktam táncikálni.
Megfogta a kezem, középre húzott, és belesúgta a fülembe:
-Hunyd le a szemed, érezd át a zenét, és már is tudni fogsz táncolni.
-De biztos hogy nem fogok eltaknyolni-,-?
-Biztos.
Lehunytam a szemem, éreztem hogy a zene lassan átjárja a testem, és elkezdtem valahogy táncolni, és úgy éreztem tényleg tudok.
Pezsgett a vérem, de hirtelen azt éreztem, hogy valaki hátulról átölel, gyengéden magához szorít, amitől nagyon zavarba jöttem.
Hátra néztem, és az osztálytársam volt, és nagyon meglepődtem.
A fülembe suttogta:
-Nagyon aranyos ahogy táncolsz.
Elvörösödtem, és majdnem kifojtam a kezei közül, közbe lecsúsztatta a kezeit, és a csipőmet fogva ő is elkezdett úgy táncolni ahogy én.
A tapintása a lehellete átjárta az egész testem, és nem tudtam mást csinálni mint mozogni vele, és átadni magam neki.
Lágyan megcsókolta a nyakam, és akkor kicsit megremegtem, de élveztem.
Sok sok bátorságot gyűjtöttem, és vele szembe fordultam.
Aztán mégis megbántam, hogy megfodultam, és a melkasának dőltem hogy ne lásson.
Lassú szám jött, hirtelen majd frászt kaptam.
Lágyan átfogta a derekam, a szemembe nézett, és lassan elkeztünk táncolni, amitől annyira zavaba voltam, hogy már el is felejtettem elvörösödni.
A gyönyörű szeme teljesen elvarázsolt, és nem tudtam sehova máshova nézni, mert rabul ejtett.
Nem gondoltam volna, hogy ez valaha is megtörténhet, de nagyon boldog voltam.
Lágyan átöleltem puha testét, és el se akartam engedni őt.
Éreztem a melegségét, a szeretetét, és semmi mást nem akartam volna most, minthogy örökre vele maradjak.
Rámnézett és elmosolyodott.
-Még mindig zavarba vagy?
-Már nem is nagyon tudom>.>
-Oda hajol hozzám és belenéz méllyen a szemembe.
-Mimii az? O_O
-Nagyon érdekes szemed van. Mindig más a színe.
-Igen, rengeteget szokott változni fényviszonyoktól.
Egyik kezét felemeli, és rámnéz.
Lágyan megfogja az arcom, nyelek eggyet, lágyan megcsókol úgy... hogy majdnem beleolvadok a tánctérbe.
Mindkét karját a derekamra teszi, és erősen magához szorít.
Félénken visszacsókolok, és letapizom a sexy hátsóját.
-Remélem nem baj...de olyan jóóól nézel ki*-*
Mindkét kezét lecsúsztatta a hátsómra, és símogatni kezdte.
-Deeehogy zavar ha téged se zavar.
Kicsi bátorságot gyűjtöttem, és benyúltam a polója alá, hogy megtapizzam isteni sexy testét.
-Olyan jó feszes tested van, nagyon teccik.
Egyik kezével lenyúl ODA és végigsimítja AZT.
-Hát én is érzem mennyire tetszem.
Elvörösödtem, de nem tudtam már hová bújni, úgyhogy néztem rá.
-Nagyon aranyos az arcod amikor elvörösödsz.
-De mindig elvörösödöm, mert zavarba hozol>.<
Magához szirított és a fülembe suttogta:
-Lenne kedved feljönni hozzám? Senki sincs nálam otthon, végigsimította forró kezével a polóm alatt a mellkasom, és egyből merev lettem O_O.
-Oo-ké...
Elindultunk hozzá, és gondolkodtam mit akarhat velem csinálni, de egy két sejtésem már volt.
Bementünk hozzá, és olyan érdekes érzés fogott el.
Lepakolt, és azt mondta hogy menjek be addig a szobájába.
Kicsit félénken bementem hozzá, és körbe néztem a szobájába.
Hirtelen éreztem hogy a lehellete végigfutott a nyakamon, megfordultam ,és hirtelen az ágyára lökött és lefogta a kezeim.
Lágyan benyúlt a polóm alá, végighúzta az újjhegyeit a hasamon, amitől kicsit megremegtem.
-Hunyd le a szemeid , mondta fülembe suttogva.
Becsuktam a szemem, levette a pólóm, és éreztem az egész testemen a forró lehelletét.
Lágyan megcsókolt, egyik kezével kigombolta a nadrágom, és lágyan belenyúlt a boxerembe.
Kinyitom szemeim, és belenézek gyönyörű szemeibe, ami megcsillan a sötét szobába, és hirtelen erőt kapok, felülök, ledöntöm kétvállra, ráülök és nézem őt.
-Na, csak nem lettél bátrabb?
Lágyan rátettem a kezem a pofijára, és rákacsintottam.
-Csugd be a szemed, és most én mutatom meg mire vagyok képes.
Felhúztam a polóját, lágyan megnyaltam a nyakát, végighúztam forró nyelvem a feszes testén, és halkan nyögni kezdett.
-Nagyon jól csinálod, ne hagyd abba nyögte sóhajtva...
Kigomboltam a nadrágját, lágyan lehúztam rólam és a hasa alját keztem nyalogatni.
Felültem rám megfogtam mindkét kezét, és felült velem szembe.
-Tanultam már egy két érdekes dolgot, mondtam sunyin mosolyogva.
Lágyan megnyaltam a csuklóját, másik kezemmel végigsimítottam az ujjaim végével a nyakát, behunyta a szemét és sóhajtott eggyet.
Átölel, beleliheg a fülembe, és elkezd alattam nyúlkálni.
Lejjebb tolja a nadrágom, és a sajátját, közbe elkezd mozgolódni alattam.
Érzem a kemény férfiasságát, ahogy egyre jobban hatol belém, szorosan átölelem, és halkan nyögni kezdek a fülébe.
Egész testem remegni kezdett a fájdalomtól, de vártam mikor élvezem, ezért nem akartam leszállni róla.
Lágyan megharapta a nyakam, és puha kezeivel végigsimított a hátamon, amitől belerezzentem az élvezetbe.
Mozogni kezdett és halkan nyögtem a fülébe:
-Ne hagyd abba! Nagyon jóó! Ahhh!
Lágyan megmarkolja a hátsóm, és hangosan felnyög:
-Nagyon közel vagyook!
Leszálltam róla, ledöntöttem az ágyra, sunyin rávigyorogtam, és elkezdtem nyalogatni elöször a mellkasát, aztán széép lassan a hasát, és elértem a férfiasságához, lágyan megnyaltam a végét és halkan felnyögött.
Elkezdtem körbe körbe nyalogatni férfiasságát, közbe fokozni az élvezetet, mindkét oldalán végighúztam lágyan a karmaim, és kicsit összehúzódott.
Hirtelen hatalmasat ordított, beleélvezett a számba, és teljesen kiterült az ágyon.
Odafeküdtem mellé, és félénken megkérdeztem:
-Nem baj ha itt alszok nálad? Nem merek ilyenkor már egyedül mászkálni.
-Nyugodtan, nem szeretek egyedül lenni.
Odafeküdtem a karjai közé, megpuszilt, és elaludtam a karjai közt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése