2011. június 22., szerda

Megtestesült Tökéletesség - 4. Fejezet

Version:1.0 StartHTML:0000000168 EndHTML:0000034787 StartFragment:0000000468 EndFragment:0000034770

Megtestesült Tökéletesség – 4. Fejezet



Nagyon lehűlt a levegő, és már jégkockává fagyott a kezem...

Fújkálni kezdtem egy kicsit a kezem, hogy felmelegedjek.

  • Odaadjam a kesztyűmet? - kérdezte Heim. Én most nem használom.

  • Azt nagyon megköszönném – mondtam kicsit remegő hangon.

Odanyújtotta a kesztyűt, de először kicsit összefogta a kezével a kezem, és megfújkálta, hogy megmelegítse egy kicsit.

Hirtelen nagyon melegem lett...És elvörösödtem.

Rám mosolygott, és hirtelen megint zajt halottunk magunk mögül.

Talán megint a fotós volt, de amikor megfordultunk, egy tolvaj állt előttünk, késsel a kezébe...

  • Ide a pénz szép szerelmes pár. - mondta nevetve.

Lassan kezdtem el felé indulni, nyugodtan.

  • Nem kéne Hoch – mondta Heim.

  • Mi vagy te, valami kutya? - röhögött a bűnöző.

Odaléptem elé, egy biztos rúgással kirúgtam a kezéből a kést, ő utána nézett, addig balról állkapcson rúgtam, a hátára esett, ráültem vele szembe, elkaptam a fentről zuhanó kést, a torkának szegeztem, és közel hajoltam hozzá.

  • Gondod van a nevemmel seggfej? - suttogtam.

  • N-nem – mondta riadtan.

  • Akkor takarodj – állt fel, és olyan gyorsan eliszkolt, hogy csíkot húzott maga után.

Beledobtam a kést a kukába, és Heim eléggé tág pupillákkal nézett rám.

  • Mi az? - néztem rá értetlenül.

  • Mi volt ez? - kérdezte még mindig meglepetten.

  • Ja hogy ez. - kuncogtam. Hát...régebben sokszor támadtak meg, és gondoltam megtanulok egy önvédelmi harcot.

  • Azt értem, de az hogy hogy beszéltél vele...Olyan volt, mint ha nem is te lennél...

Értetlenül néztem rá.

  • Nyugi, nem foglak bántani, csak egy kicsit már zavar, hogy mindenki alábecsül engem a kinézetem miatt...

  • Oké megértettem – mondta Heim nyugodtan, és kinyújtotta a kezét.

  • Várj – kiáltottam fel. A macskámért muszáj hazamennem, nem hagyhatom egyedül őt.

Elszaladtam gyorsan haza, és villámgyorsan vissza is értem, és Heim ott állt, mozdulatlanul, mint egy szobor.

  • Gyors volt – mondta. Úgy érzem, sok minden van, amit még nem tudok rólad – mosolyodott el.

Odanyújtotta megint a kezét, megfogtam, megint elvörösödtem, és elindultunk hozzá.

Tigris dorombolt a kezembe, én meg cirógattam azzal a kezemmel amivel fogtam.

  • Nagyon szereted azt a cicát ugye? - kérdezte Heim.

  • Igen. Ő a mindenem, ő a számomra a legfontosabb. Ha ő nem lenne, az olyan mint ha kitépnének belőlem egy darabot.

Heim megsimogatta Tigris fejét, és dorombolni kezdett.

  • Kedvel téged – mondtam mosolyogva.

  • Ugyanolyan aranyos, mint a gazdája – mondta kuncogva.

Megint fülig vörösödtem...

Összeborzolta a hajam, én meg morcosan mentem tovább mellette, mert mindig minden pillanatba zavarba hoz...

Odaértünk a házához, és eléggé meglepődtem.

  • Itt laksz? - kérdeztem kerek szemekkel.

  • Igen – mondta. Nem tetszik?

  • Dehogynem. Csak én...A külsőd alapján gazdagnak ítéltelek.

  • Ha nincs pénzem, akkor már nem is tetszek? - kérdezte kissé mogorván.

  • Jaj nem dehogy – hadartam. Pénz nélkül is tetszel, nem azért mondtam – mondtam szomorúan.

Megsimogatta a fejem, és kinyitotta az ajtót.

Leesett az állam, amikor beléptünk...

Olyan volt belül, mint a hegyekbe lévő kis kunyhók.

Barátságos, nagyon lakájos kis ház volt, ízlésesen berendezve.

  • Tetszik? - kérdezte Heim, és letette a kabátját.

  • Igen. - mondtam ámulva. Olyan barátságos, és melegséget sugároz.

Megráncolta a szemöldögét.

  • Izé nem úgy értettem, nem azért mon... - szakított félbe egy édes csókkal.

  • Nyugi, nem haragszom meg – simogatta meg az arcom.

  • Elnézést, csak néha hülyén tudok fogalmazni – mondtam zavartan.

Leraktam Tigrist, körbejárta az egész lakást, aztán elégedetten leheveredett a fotelba.

Zavartan ültem le a kanapéjára, és nézelődtem.

Leült mellém, és nézett engem...

  • Mi az? - kiáltottam fel.

  • Ne legyél ennyire feszült, nyugi nem bántalak – mondta szelíden.

  • Még sose voltam sehol se vendégségbe – mondtam zavartan. Nem tudom hogy kell viselkedni.

  • Hát, mindenesetre nem így – kuncogott. Ne legyél feszült, oldódj – kúszott oda hozzám, és ölelt át.

Zavartan ültem mellette, de annyira boldog voltam, ahogy gyengéden magához ölelt, cirógatott.

Aztán kicsúszott a számból.

  • Hogy tudtalak megváltoztatni? - kérdeztem hirtelen.

Meglepetten nézett rám.

  • Ezt én is nehezen tudnám megmagyarázni – mondta. Még soha senki se váltott ki belőlem ilyen érzelmeket mint te. Pedig próbálkoztak már mások is vele.

  • Akkor én miben különböznék tőlük?

  • Talán azok a helyzetek...És az illatod...megbabonázott – mondta kicsit zavartan.

Elvörösödve néztem rá.

  • Hát lehet téged nem szeretni – nyújtotta az arcomhoz a kezét, és simogatott meg. Ellenállhatatlan kölyök vagy.

  • Nem vagyok már kölyök – mondtam pufogva.

Közel hajolt hozzám, és gyengéden megcsókolt.

  • Pont az ilyen mérgelődéseid tesznek aranyossá – mondta kuncogva.

Sértődötten fordultam el...

Hátulról szorosan magához ölelt, és megpuszilta a nyakam.

  • Jaj te – borzolta szét a hajam.

Annyira imádni való volt, de ezt nem mertem elmondani neki.

  • Nem vagy éhes? - suttogta a fülembe.

  • Hát...Egy kicsit – mondtam zavartan.

  • Ezek szerint nagyon – mondta kuncogva.

Meglöktem, aztán kiment a konyhába, valami kaját csinálni.

Gondoltam sunyin utána lopakodom, és kilesem mi jót csinál.

Bekukkantottam a konyhába, de nem láttam őt.

  • Nem szép dolog leskelődni – mondta mögülem Heim kuncogva, és hátulról átölelt.

Jó volt érezni a gyengéd ölelését magam körül.

  • Öhm izé, nem leskelődni akartam, csak gondoltam megkérdezem, hogy segíthetek e valamiben. - hadartam.

  • Nem szükséges – suttogta a fülembe. Te csak ülj le, és pihenj, csinálok neked egy jó forró teát. Milyet szeretnél?

Annyira elfoglalt voltam, azzal a melegséggel, amit éreztem, hogy nem hallottam meg, amit Heim mondott...

  • Jaj elnézést, csak elbambultam. Oké, egy jó meleg tea most jót tenne – mondtam pironkodva.

Elengedett, rácsapott egyet a hátsómra, és ment a konyhába...

Pár pillanatig nem tértem magamhoz...Aztán összeszedtem magam, leültem a konyha asztalhoz, és néztem őt, ahogy ügyködik.

Első látásra kicsit esetlennek tűnt, ami megmosolyogtatott.

  • Nem vagyok még valami jártas ebbe – mondta zavartan. Még sose laktam együtt senkivel se.

  • Ezt én is elmondhatnám, nem tudok főzni – mondtam pironkodva. Nálam a főzés kimerül egy levesbe.

Nem mondott semmit, csak szöszmötölt tovább, feltette a teának a vizet, és elővett a hűtőből egy mélyhűtött dolgot.

  • Nem tudok főzni, úgyhogy többnyire ilyen kajákat eszek, ha az megfelel.

  • P-persze – Nyögtem ki.

Leült velem szembe és megint hosszan bámult engem...

Eltakartam az arcom, és megint kuncogni kezdett.

Hirtelen az arca megváltozott.

  • Mi baj? - kérdeztem ijedten. Valami rosszat csináltam?

  • Nem dehogy...Csak...Hogy is mondjam. - kezdett bele. Nem tudom, hogy mit érzek irántad.

Elfehéredtem...

  • Nem hiszem, hogy ez még szerelem lenne – folytatta. De idővel az is lehet.

Elszomorodva néztem rá.

  • Jaj nyugi – simogatta meg az arcom. Nem azért mondtam. Ha így nézel rám, abba beleszakad a szívem.

  • Bocsi – mondtam, utána nagy kutya szemekkel néztem rá.

  • Ha így nézel, akkor tuti beléd fogok szeretni – mondta kuncogva, aztán felállt, és levette a forralót a tűzhelyről.

Néztem magam elé, megcsinálta a teát, és a kezembe nyújtotta.

Letettem magam elé a bögrét, és néztem, néha szürcsöltem belőle a finom almás fahéjas teát.

  • Ne legyél ennyire lehangolt – simogatta meg a hátam. Ne legyél bizonytalan.

  • Rendben... - suttogtam.

  • Ezt olyan élettelenül mondtad.

  • Bocsi...

  • Jaj már – lépett oda hozzám, és ölelt át hátulról.

  • Elérem azt, hogy szeressél – tört ki belőlem hirtelen.

  • Na ez a beszéd – lehelt puszit az arcomra aztán elengedett.

Csinálta a kaját, én meg az asztalra könyökölve csodáltam őt.

Letette elém az ételt, hozott nekem evőeszközt, meg poharat meg mindent, és úgy szolgált ki engem, mint ha király lennék.

  • Jó étvágyat – ült le elém.

  • Neked is.

Elkezdtünk enni, és meg majdnem félre nyeltem...

Köhögni kezdtem, és ittam egy kis vizet, mielőtt megfulladnék...

Egyből szaladt újra tölteni a poharamat.

  • Nyugodtan egyél, el tudok menni én is vízért – mondtam zavartan.

  • Dehogy, szívesen.

  • Úgy érzem magam, mint egy elkényeztetett királyfi... – mondtam fülig vörösödve.

  • Ugyan, megérdemled. Ahogy elintézted azt a bűnözőt. Remélem sose foglak magamra haragítani – kuncogott.

  • Még sose szolgáltak ki engem... - mondtam komoran. Mindig csak ugráltatni tudtak...Pedig mennyire örültem volna, ha ágyba hozzák a reggelit.

Heim mosolyogva nézett rám.

  • Jaj ezzel nem arra célzom, hogy te is hozd az ágyba, csak úgy mondt... - hajolt át az asztalon, és tette az ujját az ajkaimra.

  • Ha erre vágysz, akkor megteszem – mondta.

Nem mondtam semmit, inkább befogtam a nagy szám, és ettem tovább...

Ahhoz képest, hogy nem ő csinálta ezt a kaját, csak a mélyhűtőből vette ki, nagyon finom volt.

  • Azért ilyen jó az íze, mert különleges fűszert raktam rá.

Mint ha olvasna a gondolataimba...

Gyanakvóan néztem rá.

  • Mi baj? - kérdezte kuncogva.

  • Semmi semmi.

Annyira jól laktam, hogy majd kidurrantam.

De ha már ilyen finom vacsorát csinált nekem, akkor én cserébe elmosogatok neki.

Kezdtem bepakolni a csapba a tányérokat.

  • Nem szükséges, majd én megcsinálom holnap.

  • Dehogyis – háborodtam fel. Nem akarok a nyakadon lógni, legalább hasznom veszed.

Odalépett mögém, gyengéden átölelt, és megpuszilta a nyakam.

  • Tényleg nem szükséges – suttogta a fülembe. Gyere, inkább nézzünk tévét.

  • Na jó – egyeztem bele. De mielőtt elmegyek reggel dolgozni csak azért is elmosogatok – toporzékoltam.

Megfogta az állam, gyengéden megcsókolt, hogy szinte beleolvadtam a földbe.

Bementünk a nappaliba, leült a kanapéra, és megpaskolta a fotelt, hogy én is üljek oda mellé.

Le is ültem mellé, a kanapé másik felére.

Morcosan nézett rám, közelebb csúszott hozzám, és magára rántott...

Néztünk mélyen egymás szemébe, hirtelen közelebb hajoltam hozzá, és megcsókoltam.

Elmosolyodott, szenvedélyesen megcsókolt, aztán lemászott rólam.

  • Gyere, feküdj az ölembe.

Odakúsztam hozzá, ledőltem az ölébe, és úgy néztem a tévét.

Gyengéden simogatta a fejem, másik kezével Tigrist cirógatta, aki a zajra felkelt, és odafeküdt közénk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése