2012. augusztus 21., kedd

Kicsi Falu - 2. Fejezet

Kicsi Falu – 2. Fejezet


Nyúzottan keltem, de egyáltalán nem volt kedvem felkelni a tegnapi nap után...
Kitápászkodtam az ágyból, de úgy hasogatott a fejem, mint ha kalapáccsal verték volna...
Úgy érzem ezen a héten ki se fogom tenni itthonról a lábamat.
Elleszek itthon, majd lefoglal a kertészet.
Legalább lesz valami haszna, hogy letettem a zöldségtermesztő szakmát.
Semmi társaságra nincs most szükségem...
Megyek veszek egy jó hideg zuhanyt, attól majd magamhoz térek.
Álltam a zuhany alatt, áztattam magam, és az összes tegnapi emlék az eszembe jutott...
Falba vertem a fejem, kimásztam a zuhany alól, és megtörülköztem.
Felvettem egy szürke pólót, egy barna bokszert, és leültem egy kicsit a kertbe.
Korán volt még, kellemes hűvös idő volt.
Levegőztem egy kicsit, kihoztam muffint, aztán vettem egy papucsot, és mentem hátra a zöldségeskertbe.
Van itt bőven munka, nem fogok unatkozni, ezen a héten egy embert se akarok látni...Bár muszáj lesz, mert boltba azért kell mennem.
Muffin rohangált a paradicsom palántáim között, fetrengett a homokba, én meg szedegettem ki a gazt, amikor hirtelen valami fura érzés tört rám.
Valami történni fog...Nem tudom hogy jó e vagy rossz, de úgyis meg fogom tudni idővel.
Talán eljő a világvége, ahogy megjósolták a maják...Túl sok filmet nézek...
Felástam a kertet, hátramentem hátul is kigazolni, és megmetszeni meg felkötözni a szőlőt.
Sok gyümölcsfám van de valamiért egyik se terem...Pedig rendesen gondozom, ápolom őket...
Az almafám a telkem végén meghalt, a cseresznyefám még kicsi, nincs rajta termés, úgyhogy azt szoktam lopkodni ami a szomszédból átlóg.
Úgyse lakik ott senki nem fog neki hiányozni.
Megöntöztem az ágyásokat, és mentem be főzni.
Gombapörköltet csinálok, egyszerű, és rizst hozzá.
Szedtem magamnak, beültem a tévé elé, és bámultam az ablakot a világra.
Ez a tényfeltáró vagy milyen műsor nagyon tetszik.
Kíváncsi lennék mennyi valóság alapja van.
Nehéz megmondani, hogy ezek tényleg megtörténtek e, de a világba rengeteg ennél sokkal bizarrabb, durvább dolog is történt már.
Megvacsoráztam, lezuhanyoztam, aztán mentem is aludni egy jót a fárasztó nap után.



Másnap arra ébredek, hogy valaki veszettül csenget...Nem akartam kimászni az ágyból, gondoltam hátha elmegy de nem...
Morogva másztam ki az ágyból, mert már Muffin is ugatott...
Dörzsöltem a szemem, és láttam, hogy egy harmincas fazon, meg talán egy hét éves kislány álldogál a kapumba.
  • Jó napot. Mit akar?
  • Megbeszélhetnénk ezt bent? - kérdezte a pasas.
A kislány bement a szobámba, bekapcsoltam a tévét neki, leült nézni, amíg én beszéltem a azzal a férfival.
Belekezdett a mondanivalójába, figyelmesen füleltem, de nem hittem el amit hallottam...
Ez a kislány Mimi volt, az én elveszett kishúgom...
A pasas azt mondta, hogy anyám babakorába örökbe adta, mert nem voltunk olyan helyzetbe, hogy fel tudjuk nevelni, és ezért nevelőszülőkhöz került.
De ők két hete meghaltak, és ezért felkutattak engem, hátha befogadom mint utolsó vér szerinti rokon.
Természetesen magamhoz fogadom, mert régóta vágyok egy hugicára.
Átadta az iratait, elköszönt tőle, aztán továbbállt.
Odamentem Mimihez és leguggoltam elé.
  • Nem leszek a terhedre? - nézett rám.
  • Jaj dehogyis – simogattam meg a fejét.
Néztem a szemét.
  • Pont ugyanolyan szemed van, mint anyunak volt.
  • Tényleg ő hol van? - kérdezte Mimi.
Összeszorult a szívem.
  • Anyu...már a mennyországba van. - mondtam szomorkásan.
Szomorúan nézett rám, majd megszakadt a szívem.
Szorosan magamhoz öleltem.
  • Remélem jól fogod magad érezni itt.
Elengedtem, és körbevezettem mindenhol.
Persze nem a kertem érdekelte főként, hanem inkább Muffin.
De sebaj, most hogy van végre normális társaságom nem leszek olyan magányos.
Mindent megmutattam, aztán mentem valami kaját csinálni Miminek, meg megetettem Muffint is.
Míg Mimi evett, addig én gyorsan elszaladtam a boltba még venni egy két apróságot.
Szerencsére még odaértem mielőtt a bolt bezárt volna.
Felvásároltam a fél édességrészleget aztán nyugisan sétálgattam haza a napsütéses délutánba.
Mimi a tévét nézte, Muffin körülrohangálta, letettem a cuccot, és beültem hozzá.
Kirohant, begyűjtött némi édességet, és visszajött mesét nézni.
Beszélgettem vele, próbáltam megismerni, de elsőre túl sok volt az információ...
Megnyugtat, hogy nyugis, barátságos kislány, legalábbis az elmondása szerint.
Rossz tapasztalataim voltak eddig a gyerekekkel...Amikor még a belvárosba laktam, a gettó közepén, agyvérzést kaptam a sok taknyostól...
Torkuk szakadtából ordítottak, nem lehetett tőlük nyugodtan pihenni...
Legszívesebben mindet kibasztam volna az emeletről...
De szerencsére megszabadultam tőlük.
Nagy beszélgetések közt Mimi elálmosodott.
Megcsináltam neki a kisszobát, betakargattam, és már el is aludt.
Holnap majd átrendezem neki egy kicsit a szobát, mert elég zsúfolt, sok kacatot tárolok ott...
Bekapcsoltam a tévét, és néztem amíg el nem aludtam.



Csörömpölésre keltem...Azt hittem épp kirabolnak...
Kimásztam az ágyból, kirohantam a konyhába, de csak Mimi volt az...
  • Frászt hoztad rám...Mit csinálsz?
  • Csak reggelizni akartam – mondta riadtan.
  • Mért nem ébresztettél fel? - fogtam a fejem.
  • Nem akartalak, gondoltam fáradt vagy.
Leült az asztalhoz, kerestem egy tányért, és müzlit meg tejet öntöttem bele.
Elé raktam, elkezdett reggelizni, én meg addig kimentem megöntözni az ágyásaim.
Locsolás közbe megint rám tört valami...
Hatalmas költöztető kocsi állt meg a szomszédba.
Végre költözik ide valaki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése